עזרא סוככים - סוככים, מרקיזות, פרגולות ופתרונות הצללה

050-900-6143

הבלוג שלנו

דילמת הסוכך - אסתטיקה לעומת פונקציונליות

דילמת הסוכך – אסתטיקה לעומת פונקציונליות

זו שאלה שחשוב לענות עליה כאשר בוחנים רכישת סוככים לבית.

כאשר אתם בוחנים רכישת סוככים לביתכם, שיקול חשוב הוא איזה היבט של הסוכך הכי חשוב לכם – אסתטי או פונקציונליות?

האסתטיקה של סוככים יכולה להיות שונה בתכלית זה מזה. ישנם צבעים ודפוסים רבים ושונים שאתה יכול לבחור מהם שישפיעו על איך הם נראים בנכס שלך. עם זאת, כדאי לשים לב שלכולם יש את אותה פונקציה ולכן זה לא משנה יותר מדי איזה צבע או דוגמה תבחרו בהקשר הזה.

מבחינת פונקציונליות, ישנן תכונות רבות שיכולות לעשות את ההבדל כאשר אתה צריך להחליט על היבט זה בעת רכישת סוכך. למשל, אם יורד גשם לעתים קרובות

סוכך הוא חיפוי מוצל חיצוני המקושר בעיקר להגנה על אנשים מאור השמש. עם זאת, ישנם סוגים רבים ושונים של סוככים בעיצובים מרהיבים ובאיכות גבוהה, כל אחד עם מטרות משלו. שני הסוגים העיקריים נשלפים וקבועים.

סוככים נשלפים: אלה מגיעים בגרסאות ידניות וממונעות, המאפשרות למשתמש לשלוט בזווית הבד על המסגרת. הם יכולים להיות מורכבים על מבנים מסחריים, בתים, או אפילו מבנים קטנים יותר כמו פטיו וסיפונים. הגרסאות הממונעות גם מספקות יותר הגנה מפני גשם אך דורשות חשמל כדי לתפקד כראוי.

סוככים קבועים: סוככים קבועים מותקנים בעיקר מחוץ לחלונות כדי להגן עליהם מפני אלמנטים טבעיים כמו שמש וגשם כאשר אין מקום לסוכך חיצוני נשלף או קבוע.

מהו סוכך

סוכך הוא גג נשלף, נייד ולעיתים קבוע שנועד להגן על הכניסה לחלל חיצוני.

סוכך משמש בעיקר להגנה מפני גשם או אור שמש. הם עשויים בדרך כלל מקנבס או ויניל. יש לו זרוע שמתחברת לקיר הבניין ויש לו תומכים בקצוות שלו. ניתן לכוונן את הזרוע בעזרת חבלים כדי לשנות את כמות השמש שהיא חוסמת מלהיכנס דרך דלת או חלון פתוח… סוככים משמשים לרוב בתחנות דלק, מסעדות, חנויות או בתי ספר. הם מספקים צל ללקוחות שממתינים בתור או לילדים שמשחקים בחוץ במהלך הקיץ.

למה הם קיימים?

סוככים משמשים בעיקר למתן צל והגנה מפני גשם. סוככים יכולים להיות גם דקורטיביים בלבד. סוככים נמצאים לעתים קרובות על מבנים מסורתיים, מרפסות, גנים או שולי הבריכה כדי להגן על אנשים בתוך או מחוצה לו הבניין או המבנה מפני גשם או שמש.

מהם סוגי הסוככים הנפוצים ביותר?

סוככים משמשים בדרך כלל להגנה על חלונות מפני קרני השמש הקשות. הם משמשים גם כדי לספק צל מגשם.

הסוגים הנפוצים ביותר של סוככים הם הבאים:

1. סוככי זרועות

2. מרקיזות למרפסת

3. סוכך אלומיניום

4. סגירת חורף

5. סוכך חלון

מסקנה -מה יותר חשוב לכם בסוכך – אסתטיקה או פונקציונליות?

לסיום, גם אסתטיקה וגם תפקוד חשובים בסוכך. אם אתם מעדיפים אסתטיקה, אז לכו על חומר עם פחות חשיפה לשמש. ואם אתה נותן עדיפות לתפקוד, אז לך על חומר עמיד למים ועמיד.

חלק זה ידגיש את נקודות המפתח מהדיון במאמר זה.

– הסוכך יכול להוות חלק חשוב מעיצוב חוץ הבית שלכם ויש לבחור אותו בהתאם לפונקציונליות והאסתטיקה שלו.

– האם אתה נותן עדיפות לתפקוד או אסתטיקה צריך להיות תלוי במה שחשוב לך יותר בסוכך – עמידות או מראה.

מאמרים נוספים