עזרא סוככים - סוככים, מרקיזות, פרגולות ופתרונות הצללה

050-900-6143

הבלוג שלנו

כמה סיבות למה צריך סוככים בבית

כמה סיבות למה צריך סוככים בבית

סוככים הם דרך מצוינת להפחית את עלויות האנרגיה, להגן על הבית שלך מפני נזקי השמש ולהוסיף קצת משיכה לרסן.

סוככים מגוונים בשימושיהם. ניתן להתקין אותם בחלק החיצוני של הבית שלך, להתקין אותם על מארזי חלונות כדי להגן על החלונות שלך מאור שמש ישיר, או לתלות אותם בתקרת המרפסת כדי לספק צל על אזור ישיבה שלם. הם גם חסכוניים מכיוון שאתה יכול לשלוט בכמה או כמה מעט אור הם מכניסים לביתך. סוככים הם דרך מצוינת להפחית את עלויות האנרגיה, להגן על הבית שלך מפני נזקי השמש ולהוסיף קצת משיכה לרסן.

הגנה טבעית מפני תנאי מזג האוויר

אין צורך לדאוג יותר למזג האוויר. כל מה שאתם צריכים זה סוכך מתאים לבית או למשרד.

סוככים מגיעים בסגנונות ועיצובים שונים, החל מסוככי חלון חד פאנל ועד סוככי זרועות מורכבים הניתנים להתאמה אישית לפי הצרכים הספציפיים של המבנה.

סוככים קבועים זמינים גם שנבנו על קירות חיצוניים ויכולים להיות אופקיים או אנכיים בכיוון.

חלק מהיתרונות הנפוצים של סוככים הם: הם מספקים צל מאור השמש, הם מפחיתים טמפרטורות בתוך מבנים, משפרים את איכות האוויר ומפחיתים את עלויות האנרגיה לקירור עד 30%.

פרטיות

סוככים הם חלק חשוב מהמראה החיצוני של הבית שלך. הם יכולים לספק הצללה על החלונות והדלתות. וגם הם יכולים להיראות פנטסטיים!

הסוכך הוא חיפוי צמוד גג או קיר שמצל חלון, דלת או מסדרון מהשמש.

ישנם שני סוגים של סוככים: קבועים ונשלפים. סוככים קבועים נשארים במקומם כל הזמן וסוככים נשלפים, שבדרך כלל יש להם שרוולים הנמשכים מקצה מסגרת החלון כדי להגביר הצללה בעת הצורך.

שומרים על הסביבה על בד איכותי

סוככים הם פתרון הצללה שנמצא בשימוש כבר מאות שנים. זוהי הדרך המושלמת להגן על אנשים מפני קרני שמש קשות, גשם, שלג ורוח. החומר המשמש בייצור תלוי בסוג הסוכך. זה יכול להיות קנבס, בד שמשונית, בד אקרילי או חומרי בד איכותיים בעלי תכונות עמידות טובות במזג האוויר.

סוככים יכולים להגיע עם סוגים שונים של התקנה בהתאם לאופן קיבועם למבנה. ניתן לקבע אותם באופן קבוע למבנה הבניין או להפוך אותם לניידים באמצעות מערכות חבלים וגלגלות. סוככים קבועים מתאימים היטב למקומות בהם אין שינוי בחשיפה לאור השמש לאורך היום אך הם דורשים ניקוי תכוף מכיוון שחלקיקי לכלוך מצטברים עליהם כאשר יורד גשם או שלג.

להתאים את הסוכך לסגנון שלכם

סוככים מגיעים בצורות ותצורות שונות. הם משמשים בעיקר כפתרונות הצללה להגנה על האנשים מפני חום ואור שמש ישיר.

ניתן להתקין סוככים על קיר, חלון, או כמבנה עצמאי. העיצוב הנפוץ ביותר של הסוכך הוא הסוכך הקבוע שנצמד לצד אחד של המבנה ומוצמד אליו. ניתן להתקין אותו גם על קירות עם חלונות או דלתות, לצורך התקנה מסוג זה יש צורך בסוככי זרועות המהווים צירים בקצה העליון שלו כך שיוכלו להתנדנד לפתיחה כדי לאפשר גישה אל המבנה או החוצה.

מאמרים נוספים