עזרא סוככים - סוככים, מרקיזות, פרגולות ופתרונות הצללה

050-900-6143

הבלוג שלנו

למה מיועדים הסוככים? וכיצד הם מגנים על הבית והרכוש שלך

למה מיועדים הסוככים? וכיצד הם מגנים על הבית והרכוש שלך

הסוככים מותקנים מעל חלונות ודלתות כדי להגן על הרכוש שלך מאור שמש עז, גשם, רוח ואפילו שלג. בנוסף, הסוככים גם מגנים על הבית שלכם מפני גשם מכיוון שהם מספקים שכבת הגנה נוספת לחלונות ולדלתות.

במונחים של הגנה על הבית מפני קרני השמש, סוככים הוכחו כמפחיתים את רווחי החום הסולאריים בעד 90%.

ישנם שני סוגים של סוככים – סוכך חיצוני וסוכך נשלף. הסוככים החיצוניים המותקנים מותקנים באופן קבוע על הקירות החיצוניים של הבית שלך, ואילו הסוככים הנשלפים ניתן לשלוף בעת הצורך ולאחסן אותם כאשר אינם בשימוש עוד.

מהו סוכך?

סוכך הוא חיפוי של יריעות בד או פלסטיק המוצמד לחלון, קיר או מבנה אחר. הוא משמש בדרך כלל כדי לספק הגנה מפני פגעי מזג האוויר, כגון גשם ושלג.

סוכך יכול להיחשב כפרט אדריכלי שאנשים אוהבים מכיוון שהוא לא רק מוסיף משיכה ויזואלית לבניין אלא גם מספק צל. סוג הסוכך תלוי בשימוש בו. סוככים לבתים במבחר דגמים הם בדרך כלל קלים ומקופלים כאשר אינם בשימוש, בעוד שבבניינים מסחריים עשוי להיות ציוד כבד יותר שנפרש למקומו לאחר גלגול על גלגלים.

ישנם סוגים שונים של סוככים עם מטרות שונות המשרתות מטרות שונות, עליהם תוכלו לקרוא עוד בהמשך:

– סוככים לבית

– סוככים למכירה

– סוגי סוככים

מה שאתה צריך לדעת על קנייה או בניית סוכך חדש

הסוככים יכולים להיות עשויים מבד, ויניל או עץ.

סוככים מסחריים: סוככים מסחריים משמשים במסעדות ובחנויות קמעונאיות למיגון ופרסום. הם מספקים צל והגנה מפני גשם ושלג. סוככים למגורים: סוככים למגורים משמשים להצלת השמש בחלק החיצוני של בתים. לעתים קרובות יש להם מסכים שמרחיקים חרקים תוך שהם מאפשרים לאוויר להסתובב דרכם.

סוככים למגורים: סוכך למגורים עשוי בדרך כלל מקנבס, ויניל או עץ. מסחריים עשויים בדרך כלל ממתכת או ויניל, אם כי הם יכולים להיות עשויים גם מבד או מעץ.

שלבים בסיסיים בהתקנת גגון בבית או במרפסת

ההתקנה לא כל כך מסובכת.

1. השלב הראשון הוא למדוד את החלל שבו אתה הולך להתקין את החופה שלך.

2. השלב השני הוא להחליט איזה מבנה יתמוך בחופה. אתה יכול להשתמש בעמוד מתכת, או בבניין שעליו קירות לבנים או בלוקים, שבדרך כלל יש להם איזשהו מדף מסביב להיקף כך שתוכלו לחבר אליו את החופה.

3. השלב השלישי הוא להציב את העמוד או את מבנה הקיר שלך ולחבר את סוגרי החופה בשני צדדים מנוגדים שלו עם ברגים בגובה הרצוי, ואז למקם את בד החופה מעליהם ולקשור בחבלים או קליפסים על מנת ליצור מתח. .

4. השלב הרביעי כולל הידוק הבד ישירות על מוטות המסגרת של המסגרת שלך באמצעות מהדק חשמלי

מסקנה: היתרונות של גגון בבית

בעלי בתים יכולים להשתמש בסוכך כדי להגן על בתיהם במקרה של גשם.

סוכך הוא מעין חופה המוצבת בחוץ מול חלון אחד או יותר. זה נותן צל כשיורד גשם וזה מגן על החלון מפני נזקי מים.

סוככים פופולריים גם מכיוון שהם עוזרים להפחית את חשבונות המיזוג. הם מפחיתים את עליית החום כאשר השמש זורחת, מה שאומר שהמזגן לא צריך לעבוד כל כך קשה כדי לעמוד בקצב הטמפרטורה.

מסקנה: היתרונות של סוכך בבית כוללים את ההגנה שהוא מספק מקרני השמש, כמו גם מתן צל לאנשים שחיים או עובדים בחוץ. הם גם מגבירים את המשיכה לרסן, ומעניקים לבית שלך מראה מוגמר.

מאמרים נוספים