עזרא סוככים - סוככים, מרקיזות, פרגולות ופתרונות הצללה

050-900-6143

אזורי שירות

פרגולות בכפר סבא

פרגולות בכפר סבא

עזרא סוככים מציגה בפניכם מבחר פרגולות בכפר סבא והסביבה במחירים נוחים, כגון: פרגולות מעץ, אלומיניום, חשמלית, ומגוון פתרונות נוספים להצללה כמו סוככים מרקיזות, סגירות חורף.

זקוקים לשירותי פרגולות בכפר סבא?
רוצים לשבת בגינה או במרפסת בראש שקט ובמחיר חלומי?
הגעתם בדיוק למקום הנכון!

תושבי כפר סבא והסביבה? אצלנו ב-עזרא סוככים, תוכלו להבטיח לעצמכם פרגולות בכפר סבא איכותיות ומעוצבות הניתנות להקמה בכל גודל נדרש. הפרגולות המעוצבות שלנו מיוצרות מעץ איכותי או מאלומיניום והן ניתנות להקמה גם בשיטת הפרגולה התלויה על קיר תומך וגם בשיטת הפרגולה העומדת על עמודי תמיכה. את הפרגולות שלנו אנו מתכננים באופן פרטני בהתאם לצרכי הלקוח, על פי צרכי ההצלה הנחוצים לו ותנאי השטח של המקום בו תרצו למקם את הפרגולה.

הקמת פרגולות בכפר סבא מתאפשרת גם בבתים פרטיים עם חצר/גינה, גם בדירות פנטהאוז, גם בדירות מגורים עם מרפסות שמש וגם בבתי עסק שלהם שטח מיועד ואישורים נדרשים להקמת פרגולה. אם גם אתם רוצים להבטיח לעצמכם פרגולה איכותית ומעוצבת אשר תחזיק מעמד לאורך שנים זה הזמן ליצור אתנו קשר כאן

כל סוגי הפרגולות בכ"ס תחת קורה אחת!

ריכזנו לכם את סוגי הפרגולות שלנו:

– פרגולה חשמלית – בדרך כלל היא תהיה עשויה אלומיניום, ברזל או מתכת (הרי שעץ לא יכול להתקפל) ובשילוב עם בד. נוחה מאוד ועלותה לא הכי זולה שיש.

– פרגולה אלומיניום – חומר גלם קל ונוח לעיבוד מתכתי, ולכן, ניתן לייצר באמצעותו מגוון רחב של פרגולות בגדלים וצורות שונות.

– פרגולה תלויה – פרגולה ללא עמודים כלל, עם 2 (חוטי מתכת) אשר מחזיקים בה וכמובן המבנה עצמו.

– פרגולה מעץ – הן הגדרה כוללת לכל סוגי הפרגולות המיוצרות מסוגי עץ שונים כגון: עץ אורן, עץ ארז, עץ סינטטי (עץ מעובד) ועץ איפאה

 

פרגולות בכפר סבא איכותיות ומעוצבות - עזרא סוככים

מאמרים נוספים