עזרא סוככים - סוככים, מרקיזות, פרגולות ופתרונות הצללה

050-900-6143

הבלוג שלנו

סככה כבר יש לכם? כל הפתרונות לבית ולמרפסת

סככה כבר יש לכם? כל הפתרונות לבית ולמרפסת

אנחנו חיים במדינה בה השמש יוקדת מעל ראשנו רוב ימות השנה. כחלק מכך, כל מי שיש לו בשטח הבית חצר, מרפסת או גינה יבקש לעצמו לרוב, ליהנות גם מפתרון הצללה איכותי – פתרון אשר יאפשר לו ליהנות מבילוי בשטח הפתוח בבית, ברוב ימות השנה. כל מי שעושה את צעדיו הראשונים בעולם פתרונות ההצללה עתיד לגלות מגוון רחב של פתרונות שונים ובין היתר: סוככים, פרגולות ופתרונות רבים אחרים. היצע האפשרויות הרחב והמגוון מאפשר לכל אחד לבחור מתוך מגוון הסוככים את פתרון ההצללה אשר יספק את המענה הטוב והאיכותי ביותר על צרכיו הן מבחינת הדרישות הפונקציונאליות והן מבחינת הנראות.

סוגי סוככים

כאמור, השוק כולל מגוון רחב של סוגי סוככים חלקם נחשבים סוככים איכותיים וחלק הינם סטנדרטים ובסיסיים יותר. בכדי לבצע את הבחירה האופטימאלית, ההמלצה היא לנסות ולהיחשף לכמה שיותר סוגי סוככים וכמובן, גם להבדלים בין הסוגים השונים, כאשר בין הסוגים הנפוצים: סוככי זרועות חשמליים, סוככי מסך,סוככי קסטה ועוד.. לכל אחד מהסוגים יש את היתרונות שלו, את התכונות אשר מבדלות אותו מהשאר וכמובן, את סוג ההתקנה אשר מאפיין אותו.

סוככים מחירים

גובה התקציב אשר יוקצה למטרה, ישפיע במידה לא מועטה על בחירת אותם סוככים למרפסת והגינה. מהסיבה הזאת, ההמלצה היא לתכנן את התקציב מבעוד מועד – כמובן, יש לקחת בחשבון שטווח המחירים של סוככים הינו גדול ומושפע משורה ארוכה של פרמטרים ובין היתר: טיב חומרי הגלם, מידות הסוכך, סוג הסוכך ועוד.. כאשר, יש לשאוף לקבל את התמורה הטובה ביותר עבור התקציב אשר יוקצה בסופו של דבר למטרה – ואת זה ניתן להשיג במידה ומקפידים לבצע סקר שוק מעמיק במטרה לאתר את הסוכך המשתלם ביותר – כמובן, חשוב לא להתפשר על איכות על חשבון המחיר.

איך בוחרים?

בכדי לבצע את הבחירה האופטימאלית באחד מאותם סוגי הסוככים הרבים המוצעים, יש לקחת בחשבון נתונים טכניים שונים כמו: גובה התקציב אשר יוקצה עבור המטרה, גודל  השטח עבורו אותו הסוכך מיועד, חומרי הגלם מהם עשויים הסוככים – כאשר, חשוב לוודא שמדובר בחומרי גלם בעלי עמידות גבוהה מפני פגעי מזג האוויר השונים. כמובן, שמי שמתקשה בביצוע הבחירה – בכל זאת יש לא מעט אופציות, ההמלצה עבורו תהיה להיוועץ בנציג מקצועי מטעם

פתרון הצללה שמחזיק שנים

הבנת מלוא הדרישות והצרכים מאותם סוככים, היכרות עם הסוגים השונים על התכונות המאפיינות אותם ועל החידושים השונים כמו גם, שימת דגש על פרמטרים כגון: נראות הסוככים – כאשר, העיצוב אמור להשתלב בצורה הרמונית עם הנראות הכללית של החצר, המרפסת או הגינה, צורת השליטה בסוכך (חשמלי או ידני) וכיוצא בזה.. יאפשרו לבצע בסופו של דבר את הבחירה המושלמת באותו סוכך אשר ישרת אותנו נאמנה לאורך שנים רבות.

מאמרים נוספים