עזרא סוככים - סוככים, מרקיזות, פרגולות ופתרונות הצללה

050-900-6143

הבלוג שלנו

תכנון ועיצוב פרגולה אלומיניום לגינה

תכנון ועיצוב פרגולה אלומיניום לגינה

בעלי גינה פרטית? חולמים על פרגולה מעוצבת מאלומיניום בשטח הגינה? בכתבה שלפניכם תוכלו למצוא את כל המידע הנחוץ לכם על הליכי תכנון ועיצוב פרגולות אלומיניום לגינה.

פרגולות אלומיניום מהוות את אחד מסוגי הפרגולות האהובים והנפוצים בישראל בשנים האחרונות, כאשר הפופולאריות ההולכת וגוברת של פרגולות האלומיניום נובעת על רקע יתרונות האלומיניום כחומר גלם וביניהם:

  • האלומיניום מתאפיין בעמידות גבוהה לתנאי חוץ
  • האלומיניום הוא חומר גלם חזק וגמיש המתאפיין בין היתר ביכולות עיבוד גבוהות
  • האלומיניום עמיד בפני מצבי קורוזיה והוא איננו מתכלה עם הזמן
  • האלומיניום הוא חומר גלם הניתן לצביעה בתנור והדבר מאפשר לכם ליהנות מהיצע מרשים של פרגולות מעוצבות בצבעים שונים, לרבות, פרגולות דמוי עץ

וזאת לצד יתרונות נוספים ההופכים את האלומיניום לחומר גלם שימוש ונפוץ בענף הבנייה.

תכנון פרגולות לחצר ולגינה – מה חשוב לדעת?

תכנון פרגולות בחצר או בגינה הוא שירות מקצועי המוצע לכם על ידי אנשי מקצוע העוסקים ומתמחים בהליכי תכנון, ייצור והתקנה של פרגולות גינה וחצר. שירות ייעודי זה מיושם בהתאמה מלאה לגודל השטח העומד לרשותכם ולהיקף השטח אותו תהיו מעוניינים לכסות באמצעות הפרגולה. עד לפני מספר שנים, כאשר היו מדברים על פרגולות לגינה, היו מדברים בעיקר על פרגולות המיוצרות מעץ שעל גביהן היו מניחים גג רעפים. כיום, כאשר מדברים על פרגולות לגינה או לחצר, מדברים בעיקר על פרגולות אלומיניום אותן ניתן לייצר במגוון תצורות כגון: פרגולות תלויות על גבי קיר תומך ופרגולות עומדות על גבי עמודים תומכים. חשוב לציין שבכל סוגי פרגולות האלומיניום ניתן לשלב מנגנון חשמלי המאפשר שליטה מלאה על שטח ההצללה הנדרש בכל רגע נתון ובהתאם ליחס של הפרגולה אל מול קרני השמש לאורך שעות האור.

הליכי התכנון והעיצוב של הפרגולות המיוצרות מאלומיניום, מיושמים בהתאם למספר משתנים כגון:

  • גודל השטח העומד לרשותכם לצרכי הקמת הפרגולה
  • מיקומה של הפרגולה ביחס לחשיפת השמש לאורך שעות האור
  • אופי השימוש שלכם בגינה
  • מתקני הגינה אותם אתם מעוניינים להציב מתחת לפרגולה

והיבטים נוספים הקשורים לתקנים הבטיחותיים הנלווים לכל תהליך הקמת פרגולות בשטח החצר או הגינה.

פרגולות אלומיניום זה עזרא סוככים

אנחנו בחברת עזרא סוככים, עוסקים ומתמחים בהליכי הקמה של פרגולות אלומיניום לגינה משלב התכנון המקדים, דרך שלבי היצור ועד התקנת הפרגולה בשטח הגינה. פתרונות השירות המוצעים על ידינו בתחום זה מבוססים על הידע המקצועי והניסיון המעשי העומד לרשותנו והם מאפשרים לכל אחד ואחת מלקוחותינו ליהנות משקט נפשי לאורך כל התהליך.

אם גם אתם רוצים ליהנות מפרגולות אלומיניום איכותיות ומעוצבות המהוות פתרון הצללה אידיאלי לחצרות וגינות פרטיות, אתם מוזמנים ליצור אתנו קשר כאן עוד היום ולהצטרף למעגל הלקוחות שלנו ההולך ומתרחב.

מאמרים נוספים