עזרא סוככים - סוככים, מרקיזות, פרגולות ופתרונות הצללה

050-900-6143

הבלוג שלנו

מה כדאי לבחור סוכך חשמלי או פרגולת עץ?

מה כדאי לבחור סוכך חשמלי או פרגולת עץ?

סוכך חשמלי הוא מטריה שמוצמדת לגג הבית. פרגולה חשמלית משמשת לכיסוי שטחי גינה, מרפסות וטרסות. זה יכול לשמש גם בפטיו ודירות.

מטרת הסוכך החשמלי היא לספק צל לבית כשחם מדי בחוץ. הוא מספק הגנה מפני אור השמש כאשר הוא חם מדי, מה שעוזר לשמור על הטמפרטורה הפנימית קרירה. אפקט זה מושג על ידי יצירת צל עם מבנה דמוי מטרייה שהותקן על גבי גג או חזית הבניין, או שימוש במסכי שמש המוצבים מול חלונות או דלתות כדי להפחית את רווחי החום לחללים באמצעות קרינה ישירה.

מטרת מאמר זה היא לספק לקורא מידע שימושי להחלטה איזה סוג פרגולה להתקין.

אם אתם מחפשים פרגולה אטרקטיבית ועמידה, פרגולת עץ היא בחירה טובה. אם אתם מחפשים סוכך חשמלי או פרגולת עץ עם מאפיינים מודרניים, אז סוככים חשמליים יהיו האפשרות הטובה ביותר עבורכם.

סוככים חשמליים:

ניתן להתקין סוככים חשמליים בקלות – אין צורך בכלים רבים או בעלי מקצוע. גם הקמת המסגרת היא די קלה – רוב מסגרות הסוככים החשמליות מגיעות בהרכבה מוקדמת וכל מה שצריך לעשות הוא לחבר אותן לבית באמצעות ברגים.

פרגולות עץ:

פרגולות עץ אמנם מספקות מראה טבעי וכפרי יותר, אך הן דורשות יותר תחזוקה מבחינת צבע ותיקונים. פרגולות עץ אינן מיועדות לאנשים שרוצים לשמור על מרחב המחיה החיצוני שלהם מסודר שכן לא יהיה קל לטאטא עלים או פסולת אחרת מהעץ.

גם פרגולות עץ קשות להתקנה מכיוון שהיא דורשת יותר חומרים, עבודה ומיומנויות מאשר סוככים חשמליים. ייקח להם יותר זמן להתקין גם כי הם צריכים יותר אביזרים וחיבורים בהשוואה לסוכך חשמלי.

מהו היתרון של סגירת פרגולה

פרגולות מצוינות להענקת צל בחללים פתוחים. הם מורכבים בדרך כלל משלושה עמודים או יותר התומכים בגג המכוסה בסריג או בעץ.

פרגולות מגיעות בצורות וגדלים רבים, אך לכולן יש דבר אחד במשותף: הן מספקות צל. פרגולות מורכבות בדרך כלל משלושה עמודים או יותר התומכים בגג, שעליו יש בדרך כלל סריג או עץ. היתרון העיקרי של פרגולה הוא היכולת שלה להעניק צל בחלל חיצוני שכן אנשים רבים ייהנו מההגנה הנוספת מהשמש כשחם בחוץ, במיוחד אם בביתם אין מזגן. זה גם מספק מחסה מגשם כאשר יורד גשם בחוץ, כי מים לא יכולים ליפול דרך הגג כדי להיכנס לשום דבר שמתחתיו.

ומהו היתרון של סוכך חשמלי

סוכך חשמלי הוא סוכך ממונע הנשלף המעניק הגנה מפני השמש והגשם. ניתן להתקין אותם בחלקו החיצוני של הבניין או על הגג. זה מושלם עבור אלה שיש להם בית משלהם כמו גם אלה שיש להם שטח משרדים.

היתרונות של סוכך חשמלי, ממתן צל ועד מחסה מגשם, הם אינסופיים. תהליך ההתקנה הוא גם די פשוט כך שלא יהיה לך קשה להתקין אחד בעצמך.

 

מאמרים נוספים