עזרא סוככים - סוככים, מרקיזות, פרגולות ופתרונות הצללה

050-900-6143

הבלוג שלנו

המדריך המלא לסוככים חיצוניים למרפסת שלך - וכמה זה עולה?

המדריך המלא לסוככים חיצוניים למרפסת שלך – וכמה זה עולה?

סוכך הוא האפשרות המושלמת עבור בעלי בתים המחפשים ליצור חלל חיצוני במרפסת שלהם. זה יכול לספק צל, הגנה מפני משקעים ומספיק פרטיות כדי לתת לך את הנוחות של הבית.

העלות של סוכך משתנה בהתאם לצרכים ולהעדפות שלך, אך ניתן למצוא אותם במחירים נמוכים.

ישנם שלושה סוגים עיקריים של סוככים לבחירה:

נשלפים, קבועים או זרועות. סוככי זרועות נשלפים הם הסוג הפופולרי ביותר מכיוון שהם הקלים ביותר להתקנה ולהסרה. סוככים קבועים לוקחים יותר זמן אך ניתן לקבל יותר כיסוי כי אין צורך בזרועות לוכדות רוח על מנת לאפשר לרוח לעבור. סוככים נשלפים מציעים את כל היתרונות של קבוע

היתרונות של סוככים חיצוניים על המרפסת שלך

סוככים חיצוניים הם התוספת המושלמת לבית שלך כדי להוסיף הגנה נוספת מפני השמש והגשם. הם יכולים גם להוסיף הרבה סגנון ואישיות לבית שלך.

להלן סעיפים מפורטים על היתרונות של סוככים חיצוניים במרפסת שלך.

יש הרבה ויכוחים בענף האם כדאי שיהיה לך גגון מעל המרפסת שלך. אלו הם כמה מהיתרונות המובילים שאנשים ציינו לגביהם:

1) הם שומרים אותך קריר בקיץ וחם בחורף.

2) הם מספקים הגנה מפני גשם ושלג.

3) הם מוסיפים יותר מקום למרפסת שלך כדי שתוכל ליהנות ממנה ביתר קלות.

4) הם מוסיפים אופי לבית שלך ומעניקים לו מראה אלגנטי כשהם מחופשים לאורחים.

אפשרויות סוכך במרפסת

אפשרויות סוככים למרפסת הן רבות ומציעות פתרונות לצרכים שונים. הדבר הראשון שצריך לשקול הוא איזה סוג של סוכך הם רוצים. ישנם שלושה סוגים של סוככים – נשלפים, קבועים וניתנים להפעלה. סוככים נשלפים הם האופציה הזולה ביותר שכן כל מה שהם צריכים זה מסילה או מוט שעליו הם יורכבו כדי להיסוג לאחור כאשר אינם בשימוש. סוככים קבועים יקרים יותר מכיוון שהם צריכים להיות מותאמים למרפסת, אך הם יכולים גם להציע הצללה טובה יותר מאשר הנשלפים וכן עמידות טובה יותר לרוח. לסוככים הניתנים להפעלה יש את מירב התכונות והיתרונות אבל גם דורשים יותר מקום במרפסת שיכול להיות קשה למרפסות קטנות.

מהם טווח המחירים של סוככים חיצוניים למרפסת שלך

סוכך חיצוני יכול להיות אופציה מצוינת עבור המרפסת שלך. הוא מספק צל והגנה מפני השמש, כמו גם מפני גשם. בהתאם לגודל המרפסת שלך, אתה יכול לבחור מתוך מגוון רחב של גדלים וסגנונות עבור הסוכך שלך.
טווח המחירים של סוכך חיצוני תלוי בגודל ובחומר שתבחרו. אתה יכול למצוא סוכך עם זרועות צד מאלומיניום בעלות של כ-$100, אבל ייתכן שהוא לא יחזיק מעמד כל כך הרבה זמן כמו סוכך איכותי יותר עם זרועות פלדה בסביבות $500-$1000.

מאמרים נוספים