עזרא סוככים - סוככים, מרקיזות, פרגולות ופתרונות הצללה

050-900-6143

הבלוג שלנו

המדריך המלא לבחירת פתרונות ההצללה

המדריך המלא לבחירת פתרונות ההצללה

המטרה העיקרית של פתרונות הצללה היא להגן ולהגן עליך ועל משפחתך מאור שמש ישיר וחום. הם יכולים גם להיות דרך יעילה להפחית את חשבונות האנרגיה על ידי הפחתת הצורך במיזוג אוויר. מדריך זה יציג כמה מפתרונות ההצללה הפופולריים ביותר למרפסת שלכם, כמו גם את היתרונות והחסרונות של כל אחד מהם.

פרגולות

פרגולות מציעות אזור מוצל לחיים בחוץ וניתן להתאים אותן בקלות לצרכים שלך.

הדבר הראשון שכדאי לדעת על פרגולות אלומיניום משלד איכותי הוא שהן מבנה באוויר הפתוח עם גג מקושת או משופע. הם משמשים לעתים קרובות כדי לספק צל, אבל הם גם מספקים יותר מזה. ניתן לקשט פרגולות עם גפנים, פרחים, צמחים, אורות ורהיטים כדי להפוך אותם למושכים יותר. זה הופך אותם למושלמים עבור פרויקטים עשה זאת בעצמך מכיוון שקל להתאים אותם.

סוככים

סוככים נועדו בדרך כלל לחסום את השמש והגשם מהמרפסת. הם עשויים בדרך כלל מחומר כמו קנבס עמיד במים או אקריליק, והם מגיעים בצורות ובגדלים שונים. תפקידו של סוכך הוא להגן על אנשים מפני פגעי מזג האוויר בזמן שהם במרפסת שלהם. המשמעות היא שכדאי להשקיע גם בבחירת סוככים איכותיים שיוכלו לעמוד מול השמש, הרוח והגשם שיהיו חלק ממחזור החיים שלו.

מה המטרה של מרפסת?

מטרת המרפסת היא לספק הגנה לאנשים שיושבים בחוץ. הוא מספק מחסה מפני פגעי מזג האוויר ויכול לשמש גם כחלל חיצוני. המרפסת גם עוזרת להעלות את ערך הבית שלכם, מה שאמור להפוך אותו לאופציה אטרקטיבית אם אתם מחפשים דרך להפוך את הבית שלכם ליותר יקר.

כיצד לבחור את פתרונות ההצללה הטובים ביותר לחלל שלך

כדי לבחור את פתרונות ההצללה הטובים ביותר לחלל שלכם, עליכם לזהות תחילה את מיקום השמש וכמה צל אתם צריכים.

להלן חלק מהשיקולים בבחירת הסוככים הטובים ביותר:

– מטרת הסוכך

– חומר לסוכך

– מידות סוכך

– מיקום הסוכך

– תקציב לסוככים

סיכום

צוות עזרא סוככים פעיל כבר 10 שנה והם מציעים פתרונות צל לבעלי בתים. הם מתמחים בהתאמה אישית של הסוככים לפי העדפותיו האישיות של בעל הבית לגבי צבע, עיצוב וגודל.

מאמרים נוספים