עזרא סוככים - סוככים, מרקיזות, פרגולות ופתרונות הצללה

050-900-6143

הבלוג שלנו

מהו פתרון ההצללה הטוב ביותר למרפסת?

מהו פתרון ההצללה הטוב ביותר למרפסת?

מחפשים אחר פתרון הצללה למרפסת? בכתבה שלפניכם תוכלו למצוא מידע רחב על פתרונות ההצללה הטובים ביותר למרפסות

הצללת מרפסות היא פעולה מקצועית המיושמת באמצעות מספר פתרונות הצללה שונים, שכל אחד יכול להתאים עבור בעלי המרפסות שביניכם, וזאת בהתאם לגודל המרפסת וצרכי ההצללה הנחוצים לכם.

בין יתר פתרונות ההצללה המומלצים ביותר לבעלי מרפסות תוכלו למצוא:

  • פרגולות תלויות – הפרגולות התלויות הן למעשה פרגולות מעוצבות הניתנות לתלייה על גבי קיר המבנה וזאת בניגוד לפרגולות עומדות הנתמכות על גבי עמודים. הפרגולות התלויות מהוות פתרון הצללה אלגנטי ועוצב וניתן לשלב בתוכן מנגנון חשמלי באמצעותו ניתן לשלוט במידת ההצללה בהתאם לתנודת השמש לאורך שעות היום.
  • מרקיזה למרפסת הביתית – אחד מפתרונות ההצללה הנפוצים והפופולאריים ביותר למרפסות הביתיות הוא סוכך מרקיזה למפרסת המשלב בין מבנה סוכך ייעודי המיוצר מאלומיניום לבין יריעת פלסטיק אטומה ועמידה למי גשמים ורוחות. סוכך המרקיזה בדומה לסוגי סוככים נוספים, ניתן לשליטה ידנית או באמצעות מנוע חשמלי.
  • סוכך זרועות – סוג נוסף של סוכך למרפסת הביתית הוא סוכך זרועות מעוצב המשלב בתוכו מבנה זרועות אלומיניום ויריעת בד הניתנת לשליטה ידנית או חשמלית. סוג נוסף של סוכך זרועות למרפסות הביתיות הוא סוכך זרועות קבוע בו לוחות אלומיניום מחליפות את יריעת הבד והן אינן ניתנות להזזה במידת הצורך.
  • סגירת חורף – פתרון הצללה זה ידוע גם בשם סגירת אקווריום מכיוון שהוא כולל קירוי של כל שטח המרפסת באמצעות מסגרת אלומיניום ויריעות פלסטיק אטומות בגוונים שונים. סגירת חורף למרפסת ניתנת לייצור גם מלוחות זכוכית מחוסמת.

 

כיצד לבחור את פתרון ההצללה הטוב ביותר עבורכם?

פתרונות ההצללה השונים המופיעים לעיל, ניתנים להתאמה אישית בהתאם לגודל המרפסת וצרכי ההצללה הנחוצים, כאשר בחירת הפתרון הטוב ביותר מומלץ שייעשה באמצעות אנשי מקצוע העוסקים ומתמחים בהליכי תכנון, ייצור והתקנה של פתרונות סיכוך והצללה למרפסות הביתיות. היוועצות מוקדמת עם אנשי המקצוע תאפשר לכם לבחון את כל צרכי ההצללה הנחוצים לכם ולבחור את פתרון ההצלה האופטימאלי ביותר עבורכם.

פתרונות הצללה לסביבת המגורים בהתאמה אישית

אצלנו בחברת עזרא סוככים, תוכלו ליהנות ממגוון רחב של פתרונות הצללה לבית המגורים הפרטי, לדירות מגורים עם מרפסות שמש ולדירות פנטהאוז בכל סדר גודל. לרשותנו, הידע, הניסיון והמיומנות המקצועית הנדרשת לצרכי התאמת פתרונות ההצללה הטובים ביותר עבורכם, כאשר אנו מלווים באופן אישי את כל שלבי התכנון, הייצור וההתקנה של פתרונות הסיכוך וההצלה המוצעים על ידינו.

חשוב לנו שתדעו: כל פתרונות ההצללה המוצעים על ידינו, מיוצרים מחומרי הגלם האיכותיים והעמידים ביותר, וכל זאת בהתאם לכל התקנים המחמירים בתחום. למידע נוסף על פתרונות הצללה לסביבת המגורים אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר עוד היום וליהנות מהפתרון הנכון והטוב ביותר עבורכם.

מאמרים נוספים