עזרא סוככים - סוככים, מרקיזות, פרגולות ופתרונות הצללה

050-900-6143

הבלוג שלנו

פרגולות אלומיניום מול פתרונות הצללה - כל היתרונות

פרגולות אלומיניום מול פתרונות הצללה – כל היתרונות

במדינתו החמה במשך רוב ימות השנה, פתרונות הצללה מהווים אמצעי הכרחי למטרות הצללה של חללים פתוחים וחשופים לקרני השמש, כאשר פתרונות ההצללה המוצעים לכם כיום כוללים בתוכם מגוון רחב של סוככים קבועים או מתכווננים לצד פרגולות המספקות פתרון הצללה אופטימאלי לחצרות בתים, גינות פרטיות ומרפסות בכל סדר גודל.

פרגולות אלומיניום – מה הופך אותן לפתרון ההצללה האופטימאלי ביותר עבורכם?

פרגולות המיוצרות מאלומיניום הפכו בשנים האחרונות לאחד מסוגי הפרגולות האהובות והפופולאריות בישראל, כאשר הפופולאריות ההולכת וגוברת של פרגולות אלומיניום כאמצעי הצללה דקורטיבי לשטח החצר, הגינה או המרפסת, נובעת על רקע היתרונות הרבים של האלומיניום כחומר גלם שימושי, וביניהם: עמידות גבוהה לתנאי חוץ, יכולת עיבוד גבוהה המאפשרת ייצור דגמים שונים של פרגולות, חומר גלם חזק וגמיש, אינו דורש תחזוקה שוטפת ויתרונות נוספים.

התקנת פרגולות אלומיניום או התקנת סוככים – מה עדיף?

התקנת פרגולות אלומיניום נעשית ברוב המקרים לצרכי הצללה של שטחי חוץ גדולים יחסית, ולכן, אחד מהשיקולים לבחירה בין סוכך לבין פרגולת אלומיניום, הוא גודל השטח אותו אתם מעוניינים לכסות. ברוב המקרים, התקנת סוככי הצללה מיועדים לשטחים קטנים יותר וזאת על מנת להבטיח את עמידותו של הסוכך בפני תנאי מזג האוויר והסביבה לאורך זמן. מנגד, התקנת פרגולות אלומיניום, מיועדת לצרכי כיסוי של שטחים נרחבים יותר, אך בהחלט ניתן לבצע התאמות גודל ומידה ולצרכי התקנת פרגולות אלומיניום למרפסת שמש קטנה או גדולה.

פרגולות אלומיניום חשמליות או סוככים חשמליים?

כיום, תוכלו ליהנות מהיצע הולך וגדל של סוככים חשמליים ופרגולות חשמליות, ובשני המקרים, מדובר בפתרונות הצללה אופטימאליים המאפשרים לכם ליהנות ממנגנון פתיחה חשמלי של החלק העליון של הסוכך, דבר המאפשר לכם לבחור בכל רגע נתון את מידת ההצללה הרצויה לכם. גם בקטגוריית הסוככים החשמליים ופרגולות האלומיניום החשמליות, הבחירה בין השניים חשוב שתעשה בהתאם להליך תכנון מקדים במסגרתו יש לבחון את כל ההיבטים הנחוצים לכם לצרכי הצללת השטח הרצוי בהתאם לגודלו.

פתרונות הצללה לסביבת המגורים החיצונית – למי פונים?

על מנת להבטיח לעצמכם פתרונות הצללה אופטימאליים ואיכותיים לאורך זמן, חשוב להיוועץ עם אנשי מקצוע העוסקים ומתמחים בהליכי תכנון, ייצור והתקנה של כל סוגי הסוככים והפרגולות. הבחירה בין אנשי המקצוע מומלץ שתעשה בהתאם לניסיון המקצועי העומד לרשותם, להיקף פתרונות ההצלה המוצעים על ידם ובהתאם לאיכויות העבודה שלהם ממנה תוכלו להתרשם מתיק העבודות העומד לרשותם. כמו כן, מומלץ ליזום פניה ללקוחותיהם של אנשי המקצוע בעבר ובהווה על מנת לבדוק את שביעות רצונם מאיכויות העבודה והשירות שניתן להם לאורך כל שלבי התכנון והביצוע.

לצפייה בקטלוג המלא של פתרונות ההצללה המודרניים ביותר של אחת מהחברות המומלצות ביותר לתכנון, ייצור והתקנה של פתרונות הצללה בסביבת המגורים לחצו כאן

מאמרים נוספים