עזרא סוככים - סוככים, מרקיזות, פרגולות ופתרונות הצללה

050-900-6143

הבלוג שלנו

כל מה שצריך לדעת לפני רכישת סוכך

כל מה שצריך לדעת לפני רכישת סוכך

סוככים הם דרך מצוינת להעלות את ערך הבית שלכם בעיני הקונים. בין אם אתם זקוקים להצללה עילית או סתם רוצים להגן על החלונות שלכם מפני נזקי השמש, סוכך יכול להיות פתרון מושלם עבורכם.

ההקדמה צריכה לספר לקורא למה לצפות בסעיף הנתון, ולהזכיר כמה מקרי שימוש אפשריים עבור כל סוג של סוכך.

הדבר הראשון שיש לקחת בחשבון בקניית סוכך הוא התקציב שלך. סוככים הם די יקרים, אז אתה צריך להיות מוכן להשקיע באחד. לאחר שהבנתם את התקציב שלכם, הגיע הזמן לחשוב על סוג הסוכך שמתאים לצרכים שלכם. ניתן לבחור בין שלושה סוגים כלליים של סוככים: סוככי זרועות, סוככים קבועים, סוכך חלון ודגמים נוספים.

לסוכך זרועות יש שני עמודים אנכיים המחוברים באמצעות מוטות צולבים מלמעלה, המוצמדים לאחר מכן באמצעות ווים או שרשראות לקיר או למבנה משני ציידי פתח החלון או הדלת. סוככים קבועים הם בדרך כלל מתקנים קבועים – הם מותקנים בצד החיצוני של הבניין והם נשארים שם.

מהם התוספות שמשפיעות על המחיר

חברות סוככים מציעות סוגים רבים ושונים של סוככים שיתאימו לצרכים שונים, אך כולם חולקים את אותם רכיבים בסיסיים: מסגרות, בד ומנגנונים. לרוב הם מחולקים לשלוש קטגוריות: קונבנציונליות (או קבועות), חשמליות וידניות. מחירו של סוכך תלוי בגורמים אלו וכן בסגנון (למשל, כניסה או חלון) וגודלו (למשל 6×10' או 6×30').

גם מחיר הסוככים משתנה בהתאם לצבע הסוכך וסוג הסוכך. ההתקנה היא היבט נוסף שמשפיע על המחיר. ניתן להתקין סוככים באמצעות סוגרים או מוטות, והבחירה תשפיע על עלויות ההתקנה.

איך לחשב את מחיר הסוכך?

סוככי זרועות: סוככי זרועות קלים וקלים להתקנה. הם מגיעים בדרך כלל בשלושה גדלים: 12', 16' ו-24'. גודל סוכך הזרועות נקבע על ידי מדידה מהקיר לחלק החיצוני של החלון. ניתן להתקין את סוכך הזרועות על משטחים אנכיים או אופקיים ובדרך כלל עלות בין $500 – $1200.

סוככים קבועים: סוככים קבועים מציעים יותר הגנה מפני שמש וגשם מאשר סוגים אחרים של סוככים מכיוון שהם כוללים שכבה נוספת החוסמת את כל האור והלחות מלחדור דרכם. הם גם מציעים פרטיות רבה יותר מכיוון שניתן למקם אותם כדי ליצור צל סביב כל מסגרת החלון שלך. סוככים קבועים הם בדרך כלל יקרים יותר מסוגים אחרים, ועולים בין 1,000 $ ל- $5

הובלה, והתקנה

סוככים ופתרונות הצללה הם לא רק מטעמים דקורטיביים ואסתטיים – הם גם משרתים מטרה פונקציונלית. הם מספקים הגנה מפני שמש, גשם ושלג.

הובלה

הובלת סוככים יכולה להתבצע בדרכים שונות. חלק מהחברות מציעות להעביר אותו לכתובת הלקוח וכן להגדיר אותו באתר בעצמן. חברות אחרות מציעות לאסוף את הסוכך מכתובת הלקוח ולהחזירו אליה עם סיום ההתקנה.

הַתקָנָה

התקנת סוכך יכולה להיעשות על ידי מישהו ללא כל ניסיון או ידע במקצוע זה במידה ויש בידו חוברת הוראות. אם אתה רוצה להתקין סוכך חשמלי, תצטרך גם חשמלאי.

מאמרים נוספים