עזרא סוככים - סוככים, מרקיזות, פרגולות ופתרונות הצללה

050-900-6143

הבלוג שלנו

כך תבחרו את הפרגולה המושלמת?

כך תבחרו את הפרגולה המושלמת?

חולמים על פרגולה מושלמת בשטח הגינה, החצר או המרפסת? בעמוד שלפניכם תוכלו למצוא את הטיפים הנכונים לתכנון פרגולה איכותית ממנה תוכלו ליהנות לאורך שנים רבות.

פרגולות, מכל סוג ובכל סדר גודל, נחשבות לאחד מאמצעי ההצללה האופטימאליים ביותר לשטח החצר, הגינה או המרפסת, וזאת בתנאי שהפרגולה תוכננה בקפידה והיא מותאמת גם לצרכי ההצללה הנחוצים לכם וגם לצרכי השימוש היומיומיים שלכם בפרגולה.

סוגי פרגולות – מה חשוב לדעת?

כאשר מדברים על סוגים שונים של פרגולות, מדברים למעשה על שני נושאים עיקריים המבדילים בין פרגולה כזאת לפרגולה אחרת, הנושא הראשון הוא חומר הגלם ממנו מיוצרת הפרגולה והנושא השני קשור לשיטת ההתקנה של הפרגולה.

בכל הנוגע לנושא הראשון, ישנם 2 סוגים עיקריים של חומרים בהם נעשה שימוש לצורך התקנת פרגולות: עץ מלא ואלומיניום, ואילו בכל הנוגע לנושא השני ישנן 3 שיטות מרכזיות באמצעות ניתן להתקין פרגולות: פרגולה תלויה על גבי קיר תומך, פרגולה מקובעת לקרקע ופרגולה צמודת קיר שהיא למעשה פרגולה המשלבת בין שתי השיטות האחרות (קיר תומך בצד אחד וקיבוע לקרקע בצד השני של הפרגולה.

בחירת חומר הגלם ושיטת ההתקנה – כיצד?

על מנת להבטיח לעצמכם פרגולה פונקציונאלית למשך שנים, קיימת חשיבות רבה לתכנון מקצועי מקדים במסגרתו ניתן לבחור נכון את שיטת ההתקנה הנחוצה לכם וזאת על פי מספר פרמטרים מרכזיים הכוללים בין היתר:

  • גודל השטח העומד לרשותכם לצורך התקנת הפרגולה והיקף השטח אותו תהיו מעוניינים לכסות
  • המקום בו אתם מעוניינים למקם את הפרגולה – פרגולה למרפסת שמש לצורך העניין יכולה להיות אך ורק פרגולה תלויה המיוצרת מחומר הגלם המועדף עליכם.

בכל הנוגע לבחירת חומר הגלם ממנו מיוצרת הפרגולה, חשוב לציין פרגולות עץ הן בעלות מראה טבעי ויוקרתי היכול להתאים לחצרות וגינות גדולות ואילו פרגולות אלומיניום נחשבות לפרגולות עמידות יותר לאורך זמן והן אינן דורשות תחזוקה שוטפת כנדרש במקרים של התקנת פרגולות מעץ.

ומה בנוגע לעלויות הפרגולה?

טווח מחירים של פרגולות משתנה בהתאם למספר פרמטרים מרכזיים כגון: גודל הפרגולה, שיטת ההתקנה בה בחרתם, חומר הגלם ממנו מיוצרת הפרגולה והיקף שעות העבודה הנדרשות לצרכי הקמת הפרגולה בשטח. פרמטר מרכזי נוסף לקביעת עלות הפרגולה הוא נושא גג הפרגולה והתקנת מנגנון חשמלי המאפשר פתיחה וסגירה של שטח הגג בהתאם למידת ההצלה הרצויה לכם. ברוב המקרים, מומלץ. להשוואת מחירים בין מספר נותני שירות העוסקים ומתמחים בהליכי תכנון, ייצור והתקנת פרגולות וזאת על מנת לבחון את סדרי הגודל של עלויות הפרגולה בהתאם לסוג הפרגולה בה בחרתם.

עזרא סוככים – פתרונות תכנון, ייצור והקמה לכל סוגי הפרגולות

אצלנו ב-עזרא סוככים, תוכלו ליהנות ממגוון רחב של פתרונות שירות לבחירת סוג כזה או אחר של פרגולה, גם בכל הקשור לבחירת חומרי הגלם וגם בכל הקשור לבחירת שיטת ההתקנה הנדרשת לכם. למידע נוסף בנושא אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר כאן

מאמרים נוספים